diumenge, 11 de setembre del 2016

L'Estartit 2016 (2n)

L'estartit i les illes Medes van ser l'escenari de la 6a cursa del campionat Català. L'entorn i les facilitats del Camping El delfin verde i Lassdive van ser claus per a tal satisfacció, ja que ens vem sentir tractats com en les curses del mundial... ens van ajudar a portar els jets a vora mar amb 4x4 i quads, van estar pendents de la organització i finalment ens van oferir un dinar amb una fideuà i uns postres espectaculars!

En quant als temes ja purament esportius, destacar la participació de Joan Sevil, un nano de 12 anys que ens va guanyar a tots plegats ja que es pot considerar que el jet va casi sol. Sincerament crec que juga amb molt avantatge ja que té un centre de gravetat més baix i li treu la component complicada de la conducció d'empeus dels adults, i a sobre es suma que pot fer la sortida de genolls amb 2 holders amb el que el jet casi es podria dir que va sol, però bueno, dit això també cal reconèixer que li fot gas i que no van haver-hi ous de passar-lo, així que se li ha de reconèixer el mèrit però no crec que sigui just que puntui en la mateixa categoria dels adults.

La primera màniga em va anar molt bé, seguint al Joan tota la màniga, però a una distància que no em permetia atacar-li la posició. 

A la segona màniga vaig caure després de la primera boia, qeudant-me el jet a bastanta distància, i en el moment que vaig recuperar-me i podia iniciar de nou la marxa, la resta de pilots estaven a punt de doblar-me. Per sort vaig fer el cor fort, i vaig decidir seguir rodant per esgarrapar el màxim de punts possibles, i tal va ser així la remuntada que al final vaig avançar un bon grapat de pilots.

Finalment a la tercera màniga el Marc va posar-se per davant meu i va estar rodant darrera del Joan, i a la última volta se li va espatllar el jet i va haver d'abandonar, deixant-me a mi la 2a posició de la màniga.

Finalment una segona posició amb molt bont sabor de victòria. El campionat està més aprop que mai!!!