divendres, 11 d’octubre del 2013

Darrera cursa a l'Ampolla 2013

Després de la darrera cursa disputada a l'Ampolla només puc dir que tinc "mi orgullo en un pozo"... ja que per una averia mecànica només vaig poder fer una de les tres mànigues puntuables


 La primera màniga va se una altra demostració de com de bé va el jet, ja que vaig fer una molt bona sortida situant-me al cap davant als primers compassos de la prova, i dic primers compassos ja que abans d'acabar la primera volta em va derrapar una mica el jet (nervis...inexperiència...) i ja em van avançar. La forma física també va deixar bastant que desitjar, ja que vaig acabar la primera màniga destrossat.



A la última volta de la segona màniga (després de fer una mala sortida) i recuperar posicions el jet va començar a ofegar-se... s'havia trencat una goma del escapament i en comptes d'aire la mescla la estava fent amb els propis gasos, quedant el jet "borratxo" de gasolina i per tant no avançant. Resultat: Tornada remolcat per la civil... retirada i sense puntuar.


La mala sort no va acabar aqui... Un cop acabades les curses, el Pratgi va fer una volta sencera al jet per ensenyar que no passava res ("efecte demo"), li va entrar aigua al motor, la vem buidar i després se li va descavalgar el cigüenyal... au... cap a JETWORLD que falta gent!