diumenge, 25 de setembre del 2016

L'Ampolla 2016 (9e)

Darrera cursa del campionat 2016 i darrera cursa també a la categoria F4!! Doncs després d'aquesta cursa he sortit guanyador del campionat! Així que molt satisfet per la recompensa del esforç de tot l'any.

La cara negativa de la moneda va ser que el jet no va anar bé,vaig acabar 9è, patint moltíssim a cada màniga, ja que el jet no corria, li faltava velocitat punta per un problema electrònic, i tenia sensació de anar amb 2a marxa de cotxe tota la estona. Uf... molt molt malament, ja que li fallaven baixos també i això implicava que en alguna boia el jet no sortia amb la força esperada i provocava desequilibris i alguna caiguda innecessària.

Em van passar molts pilots però alguns tot i això encara els vaig poder plantar cara anant a mig gas! A més a més, el rival directe Oriol Oliva va caure a la 3a màniga i vaig conseguir quedar per davant seu, amb el que no va retallar-me tants punts finalment i vaig poder mantenir el coixí que havia obtingut en les altres proves.