dimarts, 9 de juliol del 2013

Vilanova i la Geltrú 2013 (seguim en el podi!)

El passat diumenge es va disputar a Vilanova i la Geltrú la tercera prova puntuable del campionat Català de jet-ski. Després de puntuar com a tercer i segon en les dues curses anteriors, en aquesta vaig aconseguir la tercera posició de la categoria F4 (reservada per pilots novells amb motos de 2 temps de sèrie).



Estic especialment content amb el rendiment del meu Superjet, ja que finalment els YAMAHAS Superjet 700cc comencen a fer-li ombra als KAWASAKIS SX-R 800cc (només un kawa dins les 5 primeres posicions), recurrents dominadors tant de F3 com F4.  La federació permet fer algunes modificacions als yamahas per  igualar als kawas, i d’aquí que el nou escapament Riva que li vaig muntar al Superjet el faci sortir com un coet a les sortides (això i els consells del Ramón Ferré de JetWorld, així com la confiança amb el Jordi Tomàs que és qui m’aguanta el jet a les sortides).

La següent prova es disputarà a Riumar (deltebre) el pròxim cap de setmana, i la temporada conclourà al setembre amb la cursa d’Amposta.