dimarts, 31 de maig del 2016

Canal Olímpic 2016 (2n)

BRUUUUTAAAALLLL lo bé que va el meu jet!!

Per fi després de les preparacions last minute, carburació a Vilanova, els ajustos que ha calgut fer i tornar a afinar al Fòrum... he pogut còrrer amb el meu Superjet #4 que està preparat i amb el que em sento molt còmode navegant i el resultat ha estat espectacular.

Primer de tot dir que l'Alex Velasco de PASSION BIKE ha fet una feina estupenda i el jet ara va com un tiro. Bueno, després de dues curses amb el 700 de sèrie amb el que he fet un resultat molt digne, ara comença la REMUNTADA. De moment aquesta cursa vaig fer segon classificat, però marxo amb la sensació com si hagués guanyat.

Tres Holeshots (primer al arribar a la boia de final de recta, del equivalent del motocross) a les tres mànigues, i en les tres navegant primer i dominant la cursa. Al final la una segona posició degut a una penalització en la primera màniga i tràfic amb els doblats que em van retrasar i complicar un avançament.