divendres, 2 d’octubre del 2015

L'ampolla 2015 (4rt)

4 punts eren els que hi havia de diferència per la disputa de la 2a plaça del Campionat Català de jet-ski 2015, i a l'Ampolla es disputava la darrera cursa. El bon rotllo entre pilots va fer que les jorandes prèvies fóssin la mar de divertides amb piques, amenaces, rumors o falses estratègies  com "jo no he mirat pas la classificació... però tu tranquil que guanyes fijo..." o "jo aniré de tranquis", però a la hora de la veritat el fortasec feia aparició per calmar els nervis abans de una cursa on entre el Marc i jo ens disputàvem ser el primer Yamaha classificat.

La meva estratègia real era intentar quedar per davant seu les tres mànigues, sense arriscar. La primera màniga em va funcionar perfectament, dosificant forces i quedant just per davant del Marc. Vaig fer una bona sortida però al arribar a la primera boia intentava afluixar i sortir de les esteles, encara que perdés alguna posició. A la segona màniga es va produir lo contrari, caiguda en la que vaig perdre bastant temps i després em va costar força atrapar al Marc, amb el que al final va tocar jugar-ho tot a la tercera màniga.

En aquesta tercera màniga ja era tot o res, així que vaig tirar fort, rodant segon durant un grapat de voltes (sort d'haver reservat algunes energies) fins que poc a poc els kawas em van passar i els punts que  hauria aconseguit també anaven minvant. El Marc va tenir problemes físics però va poder acabar la cursa, i al final l'esforç fet no va resultar per molt poc... el mínnim.... UN PUNT!