divendres, 28 d’abril del 2017

Canal olímpic 2017 (6è GP3)

I després de guanyar F4, enguany estava obligat a promocionar a GP3, categoria en la que hi ha molt nivell i grans pilots que porten molt temps competint i son d'èlit, si bé corren en la categoria de motos de sèrie ja que la GP1 no sol poder-se convocar per falta de pilots (i diners per mantenir les bèsties que hi corren).

En fi, que la meva estrena era al Canal Olímpic, amb un traçat enguany que no penalitzava la parrilla de sortida ja que era en horitzontal (i no en diagonal) respecte el final del canal. El meu Yamahita Superjet es va comportar molt bé fent molt bones sorties, deixant a alguns kawas enrera, però a final de recta ja m'havien atrapat per molt que intentés tancar la traçada. Al final, per temes personals tampoc volia fer-m'hi mal i a la que veia que se'm tirava a sobre l'Alex Muñoz el deixava passar per evitar tocar-nos.

El ritme durant les mànigues era alt, però jo estava molt content del meu pilotatge i la meva forma física, no tant pel bon estat (vulguis o no era la primera cursa de la temporada), sinó per la forma de dosificar i evitar cansaments posturals (fruit del entrenament previ per corretgir-ho)

La segona màniga no la vaig poder acabar per problemes mecànics, i la tercera finalment no la vaig còrrer, així que només vaig puntuar una màniga de les tres.